Wydawnictwo Poznańskie Studia Polonistyczne

 

O Wydawnictwie

Kontakt

Deklaracja dostępności

Dla  autorów

Newsletter

Książki

Seria Literacka

Seria Językoznawcza

Inne

Libri librorum

Modlitewniki

Wydania cyfrowe

Series Apocryphorum Polonorum Selectorum

Clypeus spiritualis

Czasopisma

Seria Literacka

Seria Językoznawcza

Porównania

Poznańskie Studia Slawistyczne

Katalogi wydawnicze

Linki

Nakład wyczerpany

Format: 145 × 210 mm
Liczba stron: 348
Oprawa: miękka
ISBN: 83-88176-65-X
ISSN: 1427-9118
Rok wydania: 2005

43

red. Izolda Kiec, Michał Traczyk

W teatrze piosenki

Supermarket kultury. Obrazowa metafora, adekwatnie [...] oddające sytuację współczesnej kultury, zwłaszcza popularnej, oznacza praktycznie nieograniczony dostęp do masy produktów, składających się na ofertę (wy)twórców popsztuki. [...] Sprawdzianem trafności tych ogólnych uwag może być analiza poszczególnych zjawisk z kręgu kultury popularnej. Choćby – teatru piosenki.

Ze wstępu

Książka zwiera teksty wygłoszone podczas konferencji naukowej W teatrze piosenki, która odbyła się w listopadzie 2004 r. Całość podzielona została na cztery dość ogólne działy: W obronie piosenki, W świecie idei i ideologii, W teatrze inscenizacji, W teatrze słowa.